هیئت روضه الحسین علیه السلام شهرستان ماسال

حسینیه مجازی | بهشت سینه زنا هیئت روضه الحسین ع

هیئت روضه الحسین علیه السلام شهرستان ماسال

حسینیه مجازی | بهشت سینه زنا هیئت روضه الحسین ع

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اطلاعیه مراسم عزاداری

شهادت حضرت مسلم بن عقیل علیه السلام

و بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان:

سیدقاسم آگهی و بیژنگ مقدمی و داود نورانی

سه شنبه 6 تیر 1402 - ساعت 20:30 - دارالقرآن کوثر

هیئت روضه الحسین علیه السلام شهرستان ماسال

 

نام شهید :  سید قاسم    نام خانوادگی : آگهی   نام پدر : سید ابراهیم

محل تولد : لُنگ      تاریخ تولد : 2/1/1346       تاریخ شهادت :6/4/1366

محل شهادت : ماووت عراق               میزان تحصیلات : سوم راهنمایی

یگان اعزامی : بسیج سپاه پاسداران ماسال          وضعیت تأهل : مجرد

متن وصیت نامه شهید سیدقاسم آگهی


بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و درود بر منجی عالم بشریت و نجات دهنده مستضعفان در بند سراسر جهان مهدی موعود (عج) روحی و جسمی له والخدا و با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب  اسلامی رهبر مستضعفان جهان  حضرت ایت الله امام خمینی سلام ا... علیه و با سلام و درود فراوان بر ارواح پر فتوح شهدای جمهوری اسلامی ایران و شهدای جنگ تحمیلی  با سلام بر معلولین و مجروحین انقلاب و جنگ و با سلام و درود بر امت شهید پرور ایران و مردم همیشه در صحنه ماسال و شاندرمن و با سلام بر خانواده ام و با سلام بر پدر و مادر عزیزم . پدر و مادر که با رنجها و مشتها ی فراوان فرزندان خود را بزرگ کردند و آنها را هدیه به این انقلاب و امام عزیز کردند . رحمت واسعه خداوند برشما پدران و مادرانی باد که زاهدان شب و شیران روز را در دامن پاک پروراندید و به اسلام هدیه کردید . پدر و مادر عزیزم از شما می خواهم که مرا حلال کنید. بدیهایی را که از من دیدید به من ببخشید دعا کنید خداوند تبارک و تعالی گناهانم را ببخشد و مرا بیامرزد پدر و مادر مهربانم فکر نکنید که من شما را دوست نداشتم و من شما را دوست داشتم و به شما عشق می ورزیدم اما عشقی که از اسلام و امام زمان (عج) و نائب او در دلم نفوذ کرده بود جان من هنوز در گهواره هستند حالا که ما بزرگ شده ایم و می توانیم امام عزیز را یاری کنیم من فکر کردم و نتیجه گرفتم که امید امام امروز به نوجوان های 15 ـ 16 ساله است اگر اینها در خانه خود بنشینند  و به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان لبیک نگویند ننگ است من نیز یکی از آن کسانی بودم که به ندای امام لبیک گفتم و به جبهه رفتم و علت پی در پی رفتن به جبهه بنده این بود که مولایم و استادم به من این درس را آموخته بود که ای تشنگان که به سوی چشمه زلال می روید تا سیراب نگشته اید بر نگردید . آری این درسی است که مولای متقیان علی (ع) به من آموخت این را بدانید که من سید و از سادات هستم و جدم رسول ا... (ص) است .جدم بواسطه جهاد در راه خدا حبیب الله گشت بنده نیز خواستم که با جهاد کردن در راه خدا قرب و منزلتی در پیش خدا بیابم آخر من روسیاه که در پیش خدا هیچ ارزشی ندارم آری نام من قاسم است همچون فرزند امام حسین مجتبی چون او در کربلا برای امام حسین(ع) و هدف امام حسین(ع) خود را فدا کرد. بنده نیز چون با او همنام هستم باید خود را در راه فرزند حسین(ع) یعنی نائب بر حق امام زمان(عج) امام خمینی و برای اثبات هدف این فرزند پاک از سلاله رسول ا...(ص) خود را فدا کنم. ما برای اسلام هر چه بدهیم کم داده ایم جانهای ما که لایقی نیستند ما همچون حسین(ع) به میدان رفته ایم و همچون او هم باید به شهادت برسیم. برادرم برادرمهربانم ای پاسدارواقعی امام زمان (عج ) بعداز شهادت مرگ من گریه وزاری مکن زیرا مرگ خونین به لقاالله پیوستن آرزویم بود به کلیه دوستان وآشنایان تبریک وخانواده های شهداء دسته گل هدیه کن 
وصبرواستقامت پیشه کن اگر دلت آرام نگرفت به ذکر خدا مشغول باش که فقط با یاد خدا دلها آرام می باشد ای برادر ی که سرود چگونه زیستن به گوش  من خواندی به پدر و مادرم درس صبر و استقامت به تا در شهادت من شیون و زاری نکنند اگر بدی از من دیده اید مرا ببخشید برای آمرزش گناهانم دعا کن برایم دعا کنید ای خدای بخشنده و مهربان ما را نیز از شهیدان درگاهش قرار بده . ای پاسداران ای سربازان و جان نثاران امام زمان(عج) ای بازوان پر توان ولایت فقیه مواظب اعمالتان باشید که بهانه به دشمنان ندهید همیشه به فکرتان باشد که ان الحیوت عقیدت و الجهاد و زندگی جهاد در راه عقیده . چون شماها همچون موجی هستید که آسودگی شما عدم شماست همیشه باید در خروش و جهاد باشید چه با نفستان چه با دشمنان در داخل خارج کارهایتان را بدون ریا و خالص برای خدا انجام دهید. ای بسیجیان ای امینان رهبر ای پشتیبانان جمهوری اسلامی رحمت خداوند بر شما باد خداوند انشاءالله شما را برای اسلام و مسلمین حفظ کند و پیرو ولایت فقیه باشید و به معنویات بیش از پیش توجه داشته باشید دعا ها را بیشتر بخواید سعی کنید در محافل و مجالس مذهبی اکثریت جمعیت را بسیجیان تشکیل در نمازهای جمعه و جماعت شرکت گسترده داشته باشید درپایگاها شب ها را به نماز و دعا و مناجات و شب رنده داری بگذرانید و وقتهایتان را با مطالعه و خواندن قرآن صرف کنید در جبهه های نبرد شرکت کنید امید رهبر به شماست جهاد را در راس تمام مسائل قرار دهید سخنان امام را راهنمای خود قرار دهید نکند خدای نکرده در پایگاها که به نام شهید نامگذاری کرده اند کاری انجام دهید که روح آن شهید و شهدای دیگر خدای نکرده از شماناراحت شود مواظب اعمالتان باشید ارواح شهدا ناظر بر اعمالتان هستند امام زمان (عج) بر شماها نظارت دارد . نشود خدای نکرده فرمانده تان از شما ناراحت باشدآن زمان است که رحمت خدا دلها آرام می گردد. همیشه با وضو باشید به ذکر خدا مشغول شوید که با ذکر خدا دلها آرام می گیرد دعا کنید خداوند تبارک و تعالی قلبهایتان را به هم نزدیک و نسبت به هم رئوف و مهربان بگرداند عمرتان را به 
هدر ندهید و به خود سازی و تزکیه نفس مشغول شوید آنهایی که هیچ به جهاد ونرفته اند سعی کنند زودتر بروند و نائب ( عج) را یاری کنند. که فردا که امام زمان (عج) ظهور کرد پیش فرمانده خود شرمنده و خجالت زده نباشید ای کسانی که می خواهید ولی العصر را یاری کنید و در زمان او به جهاد بپردازید اول نائب او را یاری کنید تا بعد در رکاب از جنگ کنید این را بدانید اگر الان نجنگید در زمان امام (عج) نمی توانید بجنگید عجله کنید که طلوع فجر دمیده است فتح و پیروزی به یاری خدا نزدیک است. ای مردم همیشه در صحنه ی امت حزب الهی خداوند شما را همیشه در صحنه نگه دارد ان شاءالله . ای مردم پشتیبان ولایت فقیه از روحانیت متعبد پشتیبانی کنید نگذارید دشمنان شما را از ولایت فقیه و روحانیت مخلص و پاک و این مدافعان اسلام جدا کنند . ای مردم بدانید رزمندگان شما در جبهه ها هم چون بنیان مرصوص در برابر دشمنان اسلام می جنگند شما هم از کمکهایتان به جبهه دریغ نکنید  شما هم در پشت جبهه در صف های نماز جمعه و جماعت هم چون بنیانی مرصوص شرکت کنیدوبا این تشکل و خدمت مشت محکمی به دشمنان داخلی و خارجی بزنیددرجبهه ها شرکت فعال داشته باشید باید ثابت کنید که این جنگ اگر بیست سال هم طول بکشد خواهیم ایستاد و خسته نخواهیم شد باید شما ثابت کنید که مانند مردم کوفه هستید و امام را تنها نمی گذارید. رهرو راه شهیدان باشید ؟؟؟ هستند که فرزندان خود را برای خدمت نمی فرستند به آنها بگویید که جواب امام زمان را چه می خواهید بدهید آیا فرزندان شما از علی اکبر حسین و قاسم تازه داماد عزیز ترند که آنها جلوی چشم پدر و عموی خود در خون خود غلتیدند فرزندان خود را برای خدمت به ؟؟؟ پس چگونه می خواهیداین امانت را به خداوند بسپارید اما آیا امانتی را از خداوند گرفته اید بهتر نیست که برای یاری اسلام و برای رضای خداوند آن را فدا کنید و اینگونه امانت را به صاحبش تحویل دهید اگر این کار را بکنید رستگارید اگر انجام ندادید روز قیامت جواب  اباعبدالله را نمی توانید بدهید .ای مردم اگر می خواهید پشتیبان ولایت فقیه باشید قدر بسیجیان و سپاهیان که به حق بازوان قدرتمند ولایت فقیه هستند را بدانید اینها مهر سربازی امام زمان (عج) را بر سینه زده اند آن چیزی که بر سینه آن چسبیده است ثبت مدرک حاکمیت ولایت فقیه بر آنهاست خواهران و برادران کوچکم شما هم باید  به زندگی تازه ای که من پیدا می کنم تغیر و تحول در خود ایجاد کنید سعی کنید درسهایتان را خوب بخوانید در انجام فرایض دینی خود کوشا باشید در نماز های جمعه و جماعت شرکت کنید سعی کنید در مدرسه به عنوان برادر و خواهر شهید دانش آموزان نمونه باشید شما نیز همچون اصحاب حسین بعد از شهات من گریه و زاری نکنید صبر پیشه کنید به مادرم بگویید اگر نام خواهر کوچکم را زینب گذاشتم بخاطر این بود که من حسین وار شهید خواهم شداو هم زینب وار پیام خون مرا به تمام جهانیان برساند وقتی که او بزرگ شد به او بگویید که برادری داشت که نامش قاسم بود و همچون قاسم پسر امام حسن مجتبی(ع) در کربلای ایران شهید شد بگویید که من آگاهانه در این راه شهید شدم به او بگویید که او همچون زینب کبری باید پیام خونم را بدهم من خونم را میدهم شما هم پیام خون مرا بدهید ای معلمین ای امانتدارانی که انسان امانت شماست باید این را بدانید که تهذیب و تزکیه  و علم و دانش دو بالی است که یکی بدون دیگری نمی تواند پروتز کند به دانش آموزان در کنار علم و دانش درس تهذیب و تزکیه نفس هم بدهید تا افراد را صالح به بار آورید و تحویل جامعه بدهید ای معلمین به جوانان بگویید قدر جوانیتان را بدانید از فرصت استفاده کنند و به دنبال تزکیه و خود سازی بروند . خواهران حجاب را وقار خود بدانید باید یقین داشته باشید که وقار شما در حجاب شماست و حجاب شما افتخارجامعه و سربلند جمهوری اسلامی . بانوانی همچون زینب و زهرا (س) را برای خود الگو قرار دهید همچون آنها زندگی کنید تا روز قیامت جلوی آنها شرمنده نباشید در نمازهای جمعه و جماعت شرکت کنید .وصیت های شهدا را عمل کنید رهروان راه خدا باشید.  شهدا در حجله سنگر ازدواج کردند باران گلوله نقل مجلس آنها بود در میان سنگر عروس خود شهادت را در آغوش گرفتند فرزند همه این شهدا استقلال و آزادی است نباشند کسانی که مال یتیم رامی خورند و به آنها ظلم می کنند خیانت به جمهوری اسلامی خیانت به خون شهداست دیگر وقت شما را نیم گیرم خدا یار و نگهدار شما باد. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار .سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماسال.
سید قاسم آگهی فرزند ابراهیم اعزامی. از ماسال

 

نام شهید : بیژنگ         نام خانوادگی :مقدمی                 نام پدر : طاهر

محل تولد : ماسال    تاریخ تولد :11/10/1346      تاریخ شهادت :6/4/1366

محل شهادت : ماووت عراق                  میزان تحصیلات : سوم راهنمایی

یگان اعزامی : بسیج سپاه پاسداران ماسال             وضعیت تأهل : مجرد

متن وصیت نامه شهید بیژنگ مقدمی

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین
ما من قطره احب ا...عزوجل دم فی سبیل ا...(حضرت رسول اکرم ص )
هیچ قطره خونی نزد خدا عزیزتر نیست مگر آنکه در راه خدا ریخته شود. ما مثل حسین (ع) در جنگ وارد شدیم و مثل حسین(ع) باید به شهادت برسیم نمی دانم از چه بنویسم و از کجا شروع کنم از ایثار و اخلاص بسیجیان این عاشقان راه شهادت یا از دلیر مردان سپاهی. الهم ارزقنا توفیق الشهداه غی سبیلک :خدایا توفیق شهادت در راهت به ما عطا کن پروردگارا به من توفیق عطا کن تا در گفته هایم ثابت قدم باشم و به هنگام رفتن از این دنیای فانی رو سفید باشم خدایا مرا نزد دوستان عزیزی که در راه تو در جبهه شهید شده اند ببر. معبودا عمر امام عزیزمان را به بلندی آفتاب بگردان شاهدی که چند سال است در آرزوی شهادت هستم و نمی خواهم در بستر بمیرم پروردگارا هر جا صلاح می دانی مرگم  را برسان و با ریختن اولین قطره خونم گناهانم را ببخش خدایا شهادت لیاقت می خواهد نصیبم  کن معبودا توفیق ده تا هر قدمی بر می دارم در راه تو باشد پروردگارا تو را سپاس که لیاقت رزمنده شده و رزمنده بودن  را به ما عطا کردی و توانستم در میان مخلصان بسیجی و سپاهی کار کنم بار الها خودت شاهدی که هر وقت خبر شهادت دوستانم را می شنوم آنقدر ناراحت می شدم تا جایی  که از شما تقاضای مرگ می کردم با درود و سلام بر حضرت بقیته ا...اعظم امام زمان حجت ابن العسکری روحی و ارواح العالمین لتواب مقدمه الفدا و با سلام بر  نائب بحقش پیر جماران امام خمینی و با سلام بر شهدای به خون خفته انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی و با سلام بر خانواده های مجروحین و معلولین و اسرا و با سلام بر امت شهید پرور و خانواده عزیزم و بارها وصیت نامه نوشتم یا داخل رودخانه افتاد آب برد یا در بیابان ماند ولی این بار فکر می کنم که آخرین وصیت نامه ام باشد از شما ملت عزیز می خواهم احترام وافری به خانواده های شهدا خصوصا مفقودین بگذارید چرا که آنها عزیزان گران بهایی را از دست داده اند مفقودین از جان خود و حتی از جسم خود گذشتند آنان مظلومند و جدا حکایت شهادتشان بسی غمگین است شهید سیامک و شهید حسین  فلاح شهید نادر کارساز را و همچنین شهیدان علی قاسمی ،قسمت شیرازی ، عباس و  بهنام جلالیان ،پرویز محبی ،عظیم علی پور ،رامین امیری و ...را از یاد نبرید کجایند تاریخ نویسان که از تمام آنها یاد کنند همه باید مهیا شوند و به خانواده های شهدا تسلیت بگویند . هر محله محرومی که می بینم غیر ممکن است که در آن پرچم سرخی که حاکی از خون  نابه حق ریخته شهیدی است نباشد ملت شریف قدر امام عزیزمان را بدانید که برکتی بس بزرگ است برای ملت محروم از رفتن فرزندانتان به جبهه جلوگیری نکنید که اسلام امروز در خطر است . به جبهه بروید و از نزدیک صفا و صمیمیت  رزمندگان را مشاهده کنید چرا از روبروی مزار شهدا می گذرید و بی تفاوت هستید مگر شهدا برای اسلام و مسلمین و ناموس همه ملت  به جبهه نرفته اند خواهش می کنم بر مزار شهدا بروید بر قبر شهیدان کمی مکث کنید و لحظه ای آنها را از یاد نبرید در مراسمهای  مذهبی نماز جمه ها و دعاهای کمیل توسل و زیارت عاشورا و تشییع جنازه شهدا شرکت فعال داشته باشید از روحانیت  جدانشوید که عاقبت بدنی را به دنبال دارد پشتیبان ولایت فقیه باشید قدر این بسیجیان مظلوم را بدانید که به خدا قسم بدون هیچ آ؟رمی و هیچ توقعی برای اسلام و مسلمین خدمت می کنند آنقدر این بسیجیها مظلومند که امام درباره آنها می فرماید بسیج قلب من است اگر به گلزار شهدا بروی هر قبری را که غریب دیدی قبر یک بسیجی است  و قدر برادران پاسدار را بدانید که اینها خیلی مخلصند خیلی برای اسلام زحمت کشیده اند و می کشند پاسداران نور چشم امام امت و مجلسند همانطور که امام درباره آنها می فرماید ای کاش من هم یه پاسدار بودم از مسئولین محترم می خواهم که برای رضای خدا کار کنند رفتار غیر اسلامی با افراد جامعه نداشته باشند خدای  ناکرده مقامشان باعث غرور آنها نشود که دنیا با غرورش آدم را فریب می دهد من از بعضی مسئول نماها  دیده ام که با رفتار غیر اسلامی خود مردم را ناراحت کرده اند بدانید  که شهدا در آن دنیا یقه شما را خواهند گرفت امت شهید پرور ملت ستم دیده سروران من از شما معذرت می خواهم اگر شما  خواهش می کنم موقعیت اسلام را درک کنید و با سختیها مبارزه کنید اینها همه امتحان الهی است از همه شما عذر می خواهم مرا عفو کنید ولی شما فرهنگیان و محصلین عزیز از همه شما میز معذرت می خواهم اگر شما را ناراحت کرده ام در صورت امکان به 
جبهه بروید نگذارید دشمنان در میان شما نفوذ کنند اما ای محصلین ای دوستان عزیز بچه های نقاط محروم دستان شما آغشته به تاول و خون است داغ رنج به پیشانی دارید از فرط خستگی و کارگری نمی توانید تحصیل کنید اما اگر بکنید بدانید شما افضل از همه هستید همانطور که امام صادق (ع) می فرماید مداد العلماافضل من ؟؟؟؟شهدا. مداد عالم از خون شهید افضل تر است و صد البته بدانید که شما ارزشتان از دیگران که با ناز و نعمت درس می خوانند بیشتر است اما سخنی با دوستان عزیزم نور چشمانم از همه دوستان عزیز نهایت تشکر را دارم و از همه شما نیز طلب بخشش می کنم دوستان عزیز نکند در رختخواب بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد شهید شد نکند در غفلت بمیرید که امام علی(ع) در  محراب شهید شد به دنیا دل نبندید که دنیا محل کفر است روزی می آییم و روزی می رویم چه بهتر در راه خدا کشته شویم در راه خدا رفتن شهادت و سرفرازی و تحصیل  شرافت  است و به خانه ما سر بزنید و خانواده ام  را دلداری  دهید هر وقت به مزارم بیاید و یادم کنید و فاتحه بخوانید و از دوستان صمیمی ام می خواهم شب اول قبر مرا تنها نگذارند و به منافقین نیز بگویید با آنکه شهادت را همچون عزیزی  در آغوش می پذیرند نمی توانند مقابله کنند و سخنی با خانواده عزیزم مادر جان در ادامه وصیت خواستم از شما بنویسم که به خدا اشک در چشمانم حلقه بست می خواستم قلم را بر روی کاغذ بیاورم که دستم لرزید و نگاهم به دورها رفت و خاطرات شیرین زنده گشت . مادر مرا ببخش و در نمازهایت برایم دعا کن تا با حسین(ع) محشور شوم آخر تو نزد خدا خیلی اجر و قرب داری مادر جان می خواهم  مطلب را عوض کنم ولی بزرگی و عظمت اجازه نمی دهد دست مرا خود به خود به حرکت درآورد گویی باید چندین دفتر برایت بنویسم و بعد دوباره بنویسم مادر جان مرا ببخش و بر رزمندگان  پیروز دعا کن که خدا می خواهد و دیگران را دلداری بده و صبر را پیشه خود ساز و شما پدر جان نمی دانم که هر چه چیز شما تشکر کنم که هر  خصلتی را برای نوشتن انتخاب می کنم چندین روز شکر گذاری لازم دارد البته زبان الکن من از بیان آن قاصر است  و فکر بی جانم از تفکر در مورد آن ناتوان و قلم کم ارزش است دوست دارم از پرکاری و زحمت شما  که از صبح تا شب برایم زحمت می کشیدی تا ما را با لقمه نانی حلال بزرگ کنی و این اعمال بود که مرا به اینجا راهنمایی کرد و لطف حضرت حق  را نصیب این حقیر ساخت اگر در طول زندگی نتوانستم فرزند خوبی باشم از تو معذرت می خواهم و از تو می خواهم مرا حلال کنی و ببخش و از برادران   عزیزم تشکر می کنم که قبل از این که با من برادر باشند یک رفیق بودند و در دل مرا با  گوش و جان می نشیدند در ضمن مراسم ختم ساده و بی آلایش مرا که به سادگی  آن بسیار تکیه می کنم برگزار کنید با همدیگر مهربان باشید و خواهرانم را به صبر و تقوا توصیه می کنم  و هر چند شاید شما بیشتر از همه بی تابی کنید ولی به یاد علی اکبر باشید  که حتی نگذاشت خواهرانش برایش گریه کنند نمی خواهم شما را زار گیه منع کنم مخصوصا مادرم هرگاه دل شکسته  شدید گریه کنید که گریه بر شهید ثواب دارد از شما می خواهم به حال من دعا کنید و از  خدا بخواهید که او ما را شهید بداند و با حسین (ع) محشور بگرداند که این اخرتی خوب است و به شما توصیه  می کنم به خانواده های  شهدا  مخصوصا مفقودین سر زده و به آنها تسلی دهید خواهران و برادران و خانواده و خویشان را به صبر دعوت می کنم اما هر گاه از فراق من گریه کردند یادی از علی اکبر امام حسین (ع) داشته باشند در آخر از همه اقوام و خویشان به خصوص عمه و خانواده عموها و خانواده خاله ها و همه خویشاوندان و زن برادرانم حلالیت می طلبم  و امیدوارم در همه حال با هم باشید و هر  جا شما باشید سخن از خوبی و وحدت بگویید انشا ا...من در جمع شما هستم و هر گاه برادرانم در کنار هم باشند و خانواده ها با هم باشند انشاا...من نیز در آنجایم و مطمئن باشید خوشحال میشوم از تمام کسانی که در ختم این حقیر شرکت می کنند نهایت تشکر را  می کنم و هرگاه خواستید دعایی در حق شهیدان بکنند تا با ائمه محشور شود خواهش می کنم آنهایی که پیرو خط امام نیستند حق دارند در تشییع جنازه من شرکت کنند  اگر جنازه ام برگشت مرا در پارک شهدای ماسال دفن نمایید و از دوستان عزیزم معذرت می خواهم که ناراحتشان کردم نکند در رختخواب بمیرید که حسین(ع) در میدان نبرد شهید شد دنیا محل گذر است روزی می آییم و روزی باید برویم چه بهتر که در راه خدا کشته شویم شب اول قبر از دوستان صمیمی ام می خواهم مرا تنها نگذارند. ببوسم دستت ای مادر که پروردی مرا آزاد       بیا بابا تماشا کن که فرزندت شده داماد    به حجله روم شادان ولی زخمی به تن دارم     به جای رخت دامادی لباس خون به تن دارم      برادر جان بگو به خواهر خوبم شهید هرگز نمی میرد     که من عشق شهادت را ز مولایم حسین دارم  .خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار. .  
کربلا رفتن خون می خواهد .

دیدار روز قیامت65/10/16.

 


 

نام شهید : داود           نام خانوادگی : نورانی              نام پدر : حمزه

محل تولد : ماسال    تاریخ تولد :20/3/1383    تاریخ شهادت :6/4/1364

محل شهادت : دارخوئین عراق      یگان اعزامی : لشکر 21 حمزه تهران

وضعیت تأهل : مجرد  میزان تحصیلات : اول نظری   گلزار شهید : ماسال

متن وصیت نامه شهید داود نورانی

بسمه تعالی
وصیت نامه بنده حقیر داود نورانی
و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله امواتا بل احیآء و لکن لا تشعرون
و آنکسی را که در راه خدا کشته شده مرده نپندارید بلکه او زنده ابدیست و لکن همه شما این حقیقت را در نخواهید یافت. (قرآن کریم)
فردا با ایمان که دارای عمل صالح باشند اهل بهشت هستند و در آنجا جاویدان خواهند بود. ترجمه سوره بقره آیه 25
حب الدنیا راس کل خطیبه. علاقه و محبت دنیا ریشه هر گناهی است (حضرت محمد(ص))
سلام به پیشگاه امام زمان (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خمینی و به شهدای گلگون کفن کربلای ایران. اما ای برادر و ای خواهر بدان که دنیا محل گذر به خانه استقرار است و امیدوارم که برای بنده ناراحت نباشید چون راهی را که انتخاب کرده ام راه درست و راه انبیاء و راه امام علی(ع) و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) و دیگر امامان ما شیعیان جهان است. راه و خط سرخ شهادت که در صحرای کربلا بدست یزیدیان و معاویه با امام حسین(ع) و یارانش انجام گرفت و الان نیز امپریالیسم جهانخوار و مزدوران خود فروخته او صدام جنایتکار و اسرائیل غاصب برخواسته است لیکن ما برسر اسلام دعوا داریم و آنها نمی دانند. پدر و مادر جان واقعا برای من جای افتخار است که در خدمت مقدس سربازی اسلام به شهادت می رسم و این را بدانید که شما پیش خدا اجر بزرگی دارید این دنیا ارزشی ندارد. انشاءالله شما را در بهشت جاویدان ملاقات خواهم کرد. به امید اینکه اسلام بر تمامی جهان مسلط شود و پرچم ایران این اسلام بدست حضرت بقیة الله العظم بر تمام جهان برافراشته گردد. بنده حقیر از تمامی امت حزب الله می خواهم که دنیا دوست یا طب دنیا نباشند و در نماز جمعه و دعای کمیل و توسل شرکت نموده و مرا یاد بیاورند. از برادران و خواهرانم و تمام فامیلان و آشنایان می خواهم که اسلام و امام را یاری نمایند.
والسلام
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
خدایا خدایا رزمندگان اسلام پیروزشان بگردان
داود نورانی ـ 63/10/25

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی