هیئت روضه الحسین علیه السلام شهرستان ماسال

حسینیه مجازی | بهشت سینه زنا هیئت روضه الحسین ع

هیئت روضه الحسین علیه السلام شهرستان ماسال

حسینیه مجازی | بهشت سینه زنا هیئت روضه الحسین ع

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اطلاعیه جشن ولادت امام هادی علیه السلام

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۵:۴۲ ب.ظ

اطلاعیه جشن ولادت امام هادی علیه السلام

و بزرگداشت سالروز شهادت شهید ناصر عاشوری

دوشنبه 12 تیر 1402 - ساعت 20:30 - دارالقرآن کوثر

هیئت روضه الحسین علیه السلام شهرستان ماسال

 

نام شهید : ناصر          نام خانوادگی : عاشوری                 نام پدر : قلی

محل تولد : وشمه سرا   تاریخ تولد :2/4/1345    تاریخ شهادت :12/4/1362

محل شهادت : گیلانغرب         یگان اعزامی : بسیج سپاه پاسداران ماسال

وضعیت تأهل : مجرد   میزان تحصیلات : سوم نظری    گلزار شهید : ماسال
 

متن وصیت نامه شهید ناصر عاشوری

 

بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون. (قرآن کریم)
اگرچه کشته شوید چه بکشید به بهشت خواهید رفت. (امام خمینی)
پدر و مادر چشمان من هستند و امام قلب من بدون چشم می توان زندگی کرد ولی ما بدون قلب هرگز.
سلام علیکم و رحمةالله من براساس پیروی از اوامر الهی ولایت فقیه و برای خودسازی لازم دیدم به دانشگاه حسین(ع) بیایم در این دانشگاه ناظرم مولا امام زمان(عج) و درس شهادتین حسین(ع) و استادم خمینی بت شکن مرا امتحان کردند و من در این امتحان موفق شدم و به سوی معبودم می روم.
ای برادران و خواهران من هرگز از اوامر الهی امام خمینی سرپیچی نکنید زیرا به سوی شیطان خواهید رفت من می روم عوض زیارت کربلای حسین (ع) خود حسین(ع) را زیارت کنم. خداوند فقط یک موعظه به شما برادران و خواهران می کنم فقط در راه خدا کار کنید کوچکترین حرکت و بزرگترین کار شما فقط برای رضای خدا باشد ای خانواده شهدا بدانید شما نور چشم این امت هستید شما صبر کامل داشته باشید و خداوند به شما اجر عظیمی خواهد داد. برادران و خواهران عزیز بدانید جنگ از الطاف خفیه الهی است که نصیب این ملت شده است و ای دانش آموزان مسلمان با درس خواندن خوب خویش به این منحرفین و منافقین بفهمانید که نه ملت ما دیگر الهی شده، ای مسئولین بدانید اگر مذبوهانه بر ضد ولایت فقیه کار کنید این امت دماغ شما را به خاک خواهد مالید ای برادران بدانید در این موقعیت در بستر رختخواب مردن ننگ است زیرا حسین زمان شما را می خواند. ای برادران و خواهران مرا ببخشید و از من راضی باشید.
خانواده عزیزم
مادر مهربان من این یادت باشد که در مقابل هر مصیبتی باید بگویی (انا لله و انا الیه راجعون) مادرم افتخار کن که فرزندت در راه خدا و برای احیا توحید کشته شد. مادرم ناراحت نباش زیرا ناراحتی شما روحم را عذاب خواهد داد مادرم شیرت را حلالم کن مرا ببخش و از من راضی باش. پدر بزرگوارم روحیه استوارت را از دست مده و خوشحال باش که فرزندت در راه خدا شهید شده و چنان به دهان مزدوران شرقی و غربی بزنید که دماغ آنها را به خاک بمالید پدرم زحماتت را حلالم کن مرا ببخش و از من راضی باشید. برادران حزب الهی و استادان من از اینکه برادرتان این افتخار را پیدا کرد شکر کنید. من نمی توانم درباره شما سخن بگویم. در تشییع جنازه من با سخنرانی خویش مردم را به پیروی از ولایت فقیه و خط سرخ شهدا دعوت کنید من به جبهه آمده ام تا خودم را بسازم و اگر ساختم به سوی معبود یکتایم خواهم رفت از این دنیای فانی رها خواهم شد برادران مهربان من من زیاد مزاحم شما شده ام مرا ببخشید و از من راضی باشید خواهران خوب و مهربان من مسائل اسلامی را کاملا رعایت فرمائید.
افتخار کنید که برادرتان در راه خدا کشته شده است من عقیده  داشتم فقط در راه خدا بدنم پاره پاره شود و ای کاش صدها جان می داشتم و در راه خدا می دادم اگر از من ناراحتی دیده اید مرا ببخشید از من راضی باشید و همگی شما از خداوند برایم طلب عفو و بخشش کنید. دیدار ما روز قیامت.
اگر احتمالا کسی از من طلبی دارد مرا می بخشد و من اگر از کسی طلبی دارم او را می بخشم. خداوند تعالی همه شهدای انقلاب اسلامی را با شهدای کربلای حسین(ع) محشور بگرداند.
خداوند ما را به درگاهش بپذیرد.
خدایا همه ما را ببخش و شهید بمیران.
خدا نگهدار خدا حافظ همه شما
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی